Dansk it-selskab vil konkurrere globalt på billetsalg

Dansk it-selskab vil konkurrere globalt på billetsalg

Børsnoterede Conferize vil konkurrere med etablerede billetudbydere på verdensplan, ved at skabe langsigtet værdi til lavere omkostninger

Danske Conferize lancerer nu billetsystemet Tickets, der gør det let at sælge og administrere billetter til et hvilket som helst arrangement. Hvor Conferize tidligere har koncentreret sig om konferencer og seminarer, henvender selskabets nyeste satsning Tickets sig til alle typer events - både sociale begivenheder, kurser, sportsbegivenheder, koncerter m.v.

Med Tickets vil Conferize både konkurrere på pris og anvendelighed:

"Tickets er billigere og enklere for arrangører at bruge end konkurrerende løsninger på markedet. Det kræver faktisk kun få minutter, så er arrangøren klar til at sælge billetter til sin begivenhed," fortæller CEO i Conferize, Martin Ferro-Thomsen.

Med Tickets kan arrangøren tjekke deltagerne ind ved at scanne billetter med en smartphone. Tickets kan bruges som et selvstændigt produkt sammen med enhver hjemmeside eller socialt medie. Samtidig får de arrangører, der er på udkig efter én samlet løsning med hjemmeside, email-services, kontakthåndtering og billetadministration, adgang til det hele et sted:

"Den største gevinst ved at vælge Conferizes' samlede løsning er, at man har mulighed for at opbygge et vedvarende univers omkring sit event," fortæller Martin Ferro-Thomsen.

Foruden at styrke selskabets indtjening og brugervækst, er Tickets et stærkt kort i forhold til Conferizes overordnede mission om at øge værdien for deltagere i events og arrangementer:

"Conferize er jo langt mere end blot en billetløsning, da det er muligt for deltagere og talere at kommunikere og interagere både før, under og efter arrangementerne, såfremt arrangøren ønsker det. På den måde får deltagerne mere ud af deres deltagelse, og der opstår interessefællesskaber, der ikke er begrænset til de få timer, eventet varer," slutter Martin Ferro-Thomsen af.

- lb