MOBOTIX går ind i 2018 med ny strategi

MOBOTIX går ind i 2018 med ny strategi

"Beyond Human Vision" hedder MOBOTIX' nye strategi. Sloganet skal symbolisere, at virksomheden fremadrettet ser videoovervågning som en del af et større potentiale, hvor MOBOTIX vil agere central platform for innovative løsninger på problemstillinger inden for bl.a. produktfremstilling, detailhandel samt sundheds- og transportsektoren

MOBOTIX’s nye strategi blev præsenteret på MOBOTIX' årlige partnerkonference, der for nylig samlede deltagere fra 46 lande på MOBOTIX' hovedkontor i Langmeil, Tyskland.

MOBOTIX har med stor succes afsluttet årets globale partnerkonference, der i år var større end nogensinde med 234 besøgende fra mere end 46 forskellige lande. Det tre dage lange arrangement inkluderede mere end 20 præsentationer om markedstendenser og salgsstrategier samt tekniske sessioner om bl.a. Cyber Security og IoT. På tredjedagen var der mulighed for at få regionale opdateringer eller besøge et af de mange ekspertpaneler, der førte deltagerne sammen med MOBOTIX' ledelse eller udviklings- og produktspecialister.

Konferencen bød også på eksempler på overvågningsløsninger fra hele verden med bl.a. kunder fra McDonald's (Tyskland), Jashanmal Group (Dubai) og Belfius Bank (Belgien). De blev præsenteret side om side med spændende, fremtidige løsninger, der er planlagt i bl.a. Singapore, USA, Australien og Grækenland. For første gang indeholdt konferencen også en partnerudstilling med guldsponsorater fra Konica Minolta, Genetec, Strops og Milestone ved siden af 11 sølvsponsorer, der præsenterede alt lige fra lagring og ansigtsgenkendelse til transportabel overvågning, trådløs opkobling og IoT.

Ny CEO præsenterer ny strategi

På partnerkonferencen præsenterede MOBOTIX også deres nye brandingstrategi og website sammen med førsteudgaven af deres "global partner locator" og et white paper omhandlende den vitale rolle, som MOBOTIX har i forhold til at beskytte deres teknologi mod cyberangreb. 

- Vores globale partnerkonference markerer starten på en ny rejse for MOBOTIX, hvor vi anerkender vores historie og traditioner, men samtidig omfavner overgangen til en ny retning, der byder velkommen til morgendagens muligheder. MOBOTIX er i forandring, og en stor del af den udvikling består i at favne fremtiden med en nyfunden passion og åbenhed, der inkluderer industristandarder og tredjeparts-partnere for at nå målet; nemlig at levere løsninger med højest mulig værdi for kunderne, fortæller Thomas Lausten, CEO for MOBOTIX og fortsætter:

- Vores nye mission om at gå "Beyond Human Vision" er hjertet i vores filosofi, hvor vi ser videoovervågning som en del af et større potentiale. Det vil sige, hvor MOBOTIX agerer central platform for innovative løsninger på problemstillinger inden for bl.a. produktfremstilling, detailhandel samt sundheds- og transportsektoren, slutter han. 

- lb