3 fortsætter med at udrulle nyt butikskoncept

3 fortsætter med at udrulle nyt butikskoncept

3Butikken i Glostrup er 3's tredje butik i rækken, som byder kunderne velkommen med nyt butikskoncept

- Fremtidens 3Butikker skal være knivskarpt fokuseret på kundeoplevelsen. Som kunde skal der være plads til, at man skal kunne boltre sig lidt – og kunne se, røre og prøve de forskellige produkter, siger Lasse Schneider, Head of Retail hos 3.

Med det nye koncept har butikken i Glostrup Shoppingcenter udviddet produktsortimentet fra at have to sektioner med produkter til 19 sektioner. Desuden er butikken flyttet til nye lokaler i centeret, hvilket giver mulighed for at skabe en mere inspirerende og interaktiv ramme omkring valget af telefoner og tilbehør, der er en del af det nye koncept.

- Mange kunder ser en telebutik som et sted, hvor man kun går hen, hvis man skal have en ny telefon, eller hvis man skal skifte abonnement. Den opfattelse vil vi gerne pille ved. Abonnementet er stadig vores vigtigste produkt, men vi vil også gerne være dem i branchen, som taler om noget andet – nemlig al teknologien omkring telefonen. Vi sørger ikke kun for dækning og de rigtige abonnementer, men også for at rådgive vores kunder om de trådløse højttalere de ønsker sig, de Virtual Reality briller de gerne vil prøve eller det smartwatch, de har kigget på, siger Lasse Schneider.

Den nye butik åbner 16. juni. Butikkerne i Herning og Næstved åbnede allerede i efteråret med det nye koncept.

-mo